برگزیدگان جایزه هنری "قلب تهران" معرفی می شوند


به گزارش گالری آنلاین به نقل از مهر، در مراسم افتتاحیه جایزه هنری «قلب تهران» که سه شنبه ۷ شهریور با حضور هنرمندان و مسئولان برگزار می شود، برگزیدگان بخش اصلی و ویژه این جایزه در بخش های عکس، کارتون، پوستر و تصویرگری معرفی و مدال «قلب تهران» و جوایز برگزیدگان اهدا می شود.

همچنین در این مراسم از کامران عدل عکاس که اهل منطقه ۱۲ تهران است و در دوره های مختلف از شهر تهران و این منطقه عکاسی کرده است، تجلیل می شود.

پس از مراسم افتتاحیه، نمایشگاه نخستین جایزه هنری «قلب تهران» با نمایش ۱۵۵ اثر عکس، کارتون، پوستر و تصویرگری در بخش مسابقه و ۱۰ اثر تصویرگری در بخش خارج از مسابقه گشایش می یابد و این نمایشگاه تا ۲۲ شهریورماه در نگارخانه موزه ملی ملک ادامه دارد.

مصطفی اسدالهی، ابراهیم حقیقی و قباد شیوا در رشته آگهی دیواری (پوستر)، محمدعلی بنی اسدی، کیانوش غریب پور و مهران زمانی در رشته تصویرگری، اسماعیل عباسی، افشین شاهرودی و بابک برزویه در رشته عکاسی و کامبیز درمبخش، جمال رحمتی و بهرام عظیمی در رشته کارتون آثار نخستین جایزه هنری «قلب تهران» را انتخاب و داوری کردند.

شهرداری منطقه ۱۲ تهران این جایزه را در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می کند؛ بخش اصلی با عنوان «قلب تهران» و با موضوعات گردشگری، بازار (بافت تاریخی و قطب اقتصادی)، منطقه ۱۲ محور ادیان و سنت های آیینی، منطقه ۱۲ در آیینه تاریخ (به تصویر کشیدن وقایع و روایت‌های تاریخی قلب تهران) برگزار می شود. بخش ویژه با عنوان نام آوران قلب تهران است که در این دوره و در واکنش به رویداد و حادثه‌ تلخ ساختمان پلاسکو و ابراز رشادت جمعی از جانفشانان به موضوع «آتش نشانان» اختصاص دارد

logo-samandehi